Acum doua luni Chevrolet Captiva trecea printr-un facelift cu actualizari atat la partea estetica, cat si mai ales la cea tehnica. Acum a venit si randul fratelui de platforma Opel Antara sa sufere o operatie estetica si un transplant de propulsoare si transmisii modernizate.
Antara se poate lauda, astfel, cu o gama completa de propulsoare conforma cu normele Euro5, iar performantele acestora s-au imbunatatit sesizabil mai ales la capitolele de putere si consum. Nou-venitul ingama de motoare este un propulsor diesel de 2.2 litri CDTI, care va fi disponibil in doua versiuni de putere: 163 CP si 184 CP. Si propulsorul pe benzina, de 2.4 litri, si-a imbunatatit performanta, crescand in putere cu 30 CP si oferind acum 170 CP.
Toate motorizarile sunt disponibile atat cu transmsie manuala, in 6 rapoarte, cat si cu transmisie automata, de asemenea in 6 rapoarte Toate transmisiile au trecut si ele printr-un proces de modernizare, pentru a fi mai eficiente in operare. Ca si pana acum, Opel Antara va fi disponibil atat in versiuni cu tractiune integrala, ca si in cele cu tractune pe puntea fata.
La exterior, Antara a primit o noua grila a radiatorului, cu o emblema masiva, menita sa-i sublinieze apartenenta la noua filosofie de design Opel.