Compania Mazda anunta ca vanzarile sale pe piata Europei se mentin la un nivel pozitiv, in ciuda recesiunii ce a afectat intreaga industriei auto si care a inregistrat o scadere a vanzarilor cu 11 % pentru anul 2009. Datorita noii Mazda 3, de curand lansate pe piata europeana, compania inregistreaza in continuare cresteri in vanzari si pare sa nu fie afectata foarte semnificativ de criza economica.
Mazda a cunoscut o crestere a vanzarilor in 12 tari europene, unde in 6 din acestea au inregistrat cresteri continui pe parcursul primelor 6 luni, acestea fiind : Marea Britanie 2.4 %, Rusia 3.5 %, Portugalia 2.8 %, Slovenia 3.3 %, Croatia 3.4 % si Polonia 1.1 %. Alte sase tari care au inregistrat succese pentru Mazda sunt Belgia, Elvetia, Danemarca, Norvegia, Turcia si Ungaria. Chiar daca cresterile de vanzari nu trec pragul de 3.5 %, important este ca acestea sunt pozitive, iar compania are speranta ca odata ce criza nu va mai afecta sectorul automobilistic atat de tare sa creasca si indicii vanzarilor.