Interior
Din nou, un design mult mai îndrăzneţ, ba chiar mai îndrăzneţ decât al europenilor. Linia aia masivă care porneşte de la cadranele de bord şi ondulează spre dreapta, înconjurând tunelul central, pare să-i delimiteze toate instrumentele de pe tunel doar şoferului, cum se întâmpla la maşinile gândite în primul rând pentru plăcerea condusului. O altă linie creează parcă un triunghi în zona sistemului multimedia, creându-se astfel un tablou ce iese din tiparele convenţionale, dar în acelaşi timp pare destul de armonizat în aspect.
Sistemul multimedia e, în mare parte, acelaşi ca şi la alte modele proaspete
ale mărcii, cu o grafică relativ simplistă şi destul de simplu în logica de operare. Dar, în cazul lui Camry Hybrid, sistemul oferă şi funcţia de navigaţie, care recunoaşte şi traseele ţării noastre! De fapt, dintre Toyotele testate în ultimii ani, cred că e prima care e dotată cu sistem de navigare, pe care-l pot încerca şi în Moldova. Traseele par destul de actuale.
Mai mult ca atât, sistemul multimedia al lui Camry are acum nu doar limba engleză sau rusă, ci şi română. Şi o română bine tradusă, apropo, iar astfel operarea sistemului e foarte plăcută şi intuitivă. La început butoanele alea subţiri şi late par un pic atemporale, dar în folosire, peste doar câteva ore, începi să apreciezi comoditatea
dimensiunilor mari, întrucât le nimereşti întotdeauna din prima, chiar şi în viraje sau drumuri mai anevoioase. Doar butonul de volum al sunetului pare un pic prea sus poziţionat şi pentru şofer, şi pentru pasager. Pentru şofer nu e o problemă, că există comenzi pe volan.
Iar chestiile gustoase de la bordul lui Camry nu se termină aici. Camry Hybrid e şi primul model Toyota în care, în sfârşit, găsesc şi sistemul audio de top instalat JBL. Aţi auzit cu siguranţă de numele ăsta, e şi marca sistemelor audio instalate în cinematografele din Chişinău, de exemplu. Iar eu n-am rezistat fără a-i face sistemului un test avansat, conectând o sursă de muzică lossless prin USB şi jucându-mă cu reglajele