O să fim sinceri. Nu ştiam cine este Natasha Poly până astăzi, când am primit ştirea de la italieni. Cei de Fiat ştiau însă, şi au pus la cale împreună cu partenerii lor de la Gucci o campanie de advertising a noii ediţii Fiat 500 By Gucci, care înfăţişează cele două frumuseţi alături...
Fotografiile sunt făcute de Mert Alas şi Marcus Pigott, în Roma, iar materialele de advertising vor fi publicate în ziare şi reviste lifestyle. În poze Natasha Poly este îmbăcată într-o piesă vestimentară din piele, de marcă Gucci. Cei de la Fiat declară că modelul de origine rusă întruchipează cât se poate de bine esenţa ediţiei speciale Fiat 500, de a călători stilat şi de a trăi viaţa la intensitate maximă.
Ediţia specială Fiat 500 By Gucci este disponibilă spre a fi comandată iniţial doar în regim online, în intervalul 1 Aprilie 30 iunie. Câte un exemplar al maşinii este expus public în oraşe ca Paris, Londra şi Tokyo.
Preţul de bază al ediţiei speciale Fiat 500 By Gucci este de 17,100 Euro.