integrală costă 21,600 euro, fiind şi mai bine dotată. Cu 23,130 euro puteţi avea un RAV4 bine dotat, cu motorul de 2.0 litri sub capotă, cuplat la o transmisie automată cu raport continuu variabil şi cu tracţiune integrală! Aceeaşi motorizare, cu tracţiune pe patru roţi costă 26,370 euro în dotarea de vârf Lounge! Deci, cu banii ăştia primeşti un motor eficient pe benzină, cutie de viteze automată, tracţiune integrală, şi un habitaclu dotat până la vârf!
Motorizarea din testul nostru 2.5 litri pe benzină poate veni doar în tandem cu tracţiunea integrală, la fel ca şi motorizarea diesel. Mai mult ca
atât, propulsorul de 2.5 litri vine doar cu transmisie automată cu 6 trepte şi există doar două nivele de dotări mediu generos şi ultra-generos. Cel mediu generos costă 26,760 euro, iar cel de top 29,750 euro, ăsta fiind şi preţul de top pentru noua generaţie RAV4.
Motorizarea diesel e ceva mai accesibilă, pornind de la 24,990 euro pentru combinaţia cu transmisie manuală, dar cu tracţiune integrală. Un nivel de dotări mai generos, la care se mai adaugă şi transmisia automată cu 6 trepte, costă 27,340 euro, iar dotarea de top a aceleiaşi combinaţii diesel costă 28,910 euro.
Noi zicem că noua Toyota RAV4 are unul din cele mai bune şi atractive preţuri de pe piaţa autohtonă. Versiunile cu tracţiune integrală bat la preţ SUV-urile concurente care sunt cu mult mai puţin spaţioase în interior şi mai puţin practice, iar versiune cu tracţiune integrală luptă cu succes nu doar cu SUV-urile similare, ci au şansa să le răpească nemilos clienţii break-urilor, sedanurilor şi hatchback-urilor cu preţuri între 16-20 mii euro!
Îşi merită noua generaţie Toyota RAV4 banii ceruţi pe ea? O da, mai mult ca orice alt model testat de noi în ultima perioadă! Noua generaţie RAV4 ne demonstrează încă o dată că o maşină practică, bună, care te face să te simţi cu adevărat bine la bordul ei, poate avea un preţ raţional şi onest!