Curentul motoarelor turboaspirate castiga teren si in segmentul masinilor de performanta extrema. Ultimele modele ale bavarezilor diviziei BMW M sunt turboaspirate, iar la Mercedes-Benz tonul a fost dat de versiunile AMG ale lui S-Class CL, si ale noului CLS, care au primit motoare biturbo in locul celor aspirate natural. Urmatorul in lista devine E-Class, sub capota caruia vine un nou motor, de 5.5 litri V8 bitrubo, inlocuind vechiul propulsor de 6.2 litri.
Avantajul major rezida din nivelul mai mic al consumului si al emisiilor CO2, noul E 63 AMG avand nevoie de doar 9.8 litri de combustibil la 100 km. Puterea maxima a noului motor ajunge la 525 CP in versiune standard si 557 CP cu pachetul optional AMG Performance. Astfel, acceleratia modelului, de la 0 la 100 km/h, va indica 4.3 secunde si 4.2 secunde respectiv, cu AMG Performance Package.
Noua Clasa E AMG a primit si o suspensie noua si un nou sistem de directie. Ecartamentul a crescut cu 56 mm, iar modificarile aduse vin sa-I ofere modelului un mai bun confort la rulare, o mai mare aderenta in viraje la viteze extreme si un raspuns mai bun al directiei.
Pretul anuntat pentru Germania a versiunii actualizate a lui E 63 AMG constituie 105,971 Euro, iar cei care vor dori sa-si bifeze si pachetul optional AMG Performance Package vor trebui sa mai scoata din buzunar 8,306 Euro.